środa, 5 sierpnia 2015

iOS 9 Beta - You enter at your own risk.

 iOS 9 Beta - You enter at your own risk.

Beta iOS 9 już jakiś czas jest dostępna dla wszystkich, co skusiło mnie do zainstalowania i sprawdzenia jak się sprawuje najnowszy software na moim 5S.
Niestety, tak szybko jak zainstalowałem, tak jeszcze szybciej ją usunąłem, na szczęście było to odwracalne.
Owszem jest dużo udogodnień ale niestety aplikacje nie przystosowane do iOS 9 zaczęły być nieużywalne, a co za tym idzie - telefon przestał spełniać swoje funkcje; np. zalogowanie sie do swojego konta przez aplikacje ING doprowadzało mnie do szału, w momencie gdy musisz zrobić pilnie przelew.
Jedynym plusem jaki zauważyłem, który niesie promyk nadziei jest to, że telefon nie zaczął działać wolniej, co ostatnio w moim gronie znajomych jest kluczowe aby dokonać aktualizacji iPhone o nowy software (i nie tylko bo coraz cześciej na forach widzę jak użytkownicy najpierw wnikliwie sprawdzają opinie innych uzytkowaników co do prędkości telefonu po aktualizacji) . Czekam wiec z niecierpliwością na oficjalna wersje wolną od błędów i jednocześnie wielkie ukłony dla tych którzy decydują się na używanie wersji iOS jeszcze przed jej oficjalną premierą.

0 komentarze:

Prześlij komentarz