czwartek, 19 listopada 2015

Czy ktoś jeszcze pamięta iPody?

Kolekcja - iPod czwartej generacji.


Moja przygoda z iPodami zaczęła się już w szkole średniej, zobaczyłem u sąsiadki białego iPoda nano pierwszej generacji, to było jak miłość od pierwszego wejrzenia, zakochałem się w tym urządzeniu tak bardzo ze miesiąc później byłem posiadaczem czarnej wersji iPoda nano 1G.
Od tamtej pory zapragnąłem posiadania możliwie każdej wersji tego rewolucyjnego urządzenia, które dzisiaj niestety jest na wymarciu.

Niektórzy kolekcjonują obrazy, zegarki, modele samolotów, samochodów etc.
Ja kolekcjonuje iPody.

Urządzenia te są tak mocno wpisane w popkulturę XXI wieku, ze stały się synonimem przenośnego odtwarzacza muzyki.
Niestety iPody bardzo szybko są wypierane przez iPhone'y i niższej klasy smartfony.

Te urządzenia maja duszę, maja pewną historię za sobą, były częścią wspomnień wielu ludzi, którzy do teraz czują ogromny sentyment do projektu Jony'ego Ive'a.

W odróżnieniu do innych odtwarzaczy - z tymi - użytkownik wchodzi w relację.
Ludzie kochają swoje jabłka, a tylko Apple potrafi zaprojektować urządzenie właśnie w ten sposób.
Niektórzy darzą uczuciem swój samochód, suknie ślubną, stare pocztówki, a to dlatego, że z tą daną rzeczą mają wspomnienia które przywodzą na myśl dobre momenty związane z przeszłością, tak też jest z urządzeniami od Apple. 
 Te urządzenia maja duszę.

Ten poniżej został zaprezentowany światu
19 lipca 2004r.
Jak jego starsi bracia - iPod okazał się sprzedażowym sukcesem,
kilka miesięcy później iPod ten został ulepszony o kolorowy wyświetlacz.

 iPody pomimo ich jedenastu lat nadal działają doskonale, nawet mimo starej baterii iPod'y trzymają lekko 5-6h.
 
iPod Classic 4G z monochromatycnym wyświetlaczem



iPod Classic 4G z kolorowym wyświetlaczem





Zobaczcie co się dzieje tu:
NEXT> iPod 3rd Generation


Maciej.


0 komentarze:

Prześlij komentarz